Afhalen
Bestellingen kunnen bij ons afgehaald worden! Dit kan elke doordeweekse avond tussen 18:00 en 20:00 uur. Het adres is Merwedestraat 9 in Maasdam. De optie kan je kiezen bij de verzendopties.
Retourneren
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je debestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je kunt bij Mahoe.nl tot 14 dagen na ontvangst zonder reden je bestelling annuleren.
Je geannuleerde product dient binnen 14 dagen aanwezig te zijn bij Mahoe.nl. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten van
jouw adres naar Mahoe.nl zijn voor eigen rekening. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze
waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg & let erop dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@mahoe.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzendig van het product.
Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Levertijd en verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen worden op maandag, woensdag en zaterdag verstuurd. Afhalen van een bestelling kan elke doordeweekse avond tussen 18:00 en 20:00 uur. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn de producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€5,95 voor bestellingen die als pakket verzonden worden
Levering verloopt via de pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag bezorgd worden. Wanneer het pakket is aangenomen door DHL, kan je je pakketje volgen via de Track&Trace code die je van ons
per mail ontvangt. Verdere informatie over de werkwijze van DHL vindt je op www.dhl.nl. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen.
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mahoe.nl.
Betaalmethodes
Je kan je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– PayPal
– Achteraf betalen (Klarna of Molly)
– Betalen bij afhalen (PIN only)
– Kortingscode
Contact
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kan contacteren. Mocht je vragen hebben over het één of ander, dan kan je ons bereiken middels de volgende gegevens:
Mahoe.nl
Oostdijk 43
3261 KC Oud-Beijerland
Mail: info@mahoe.nl
www.mahoe.nl
KvK-nummer: 75506955
BTW-nummer: NL001791315B26
Veel gestelde vragen
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Jazeker! Je bestelling kan je binnen 14 dagen retourneren.
Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
Je kan je bestelling retour melden via info@mahoe.nl. Geef hier aan welk product je wil retouren, wat het ordernummer is en wat jouw gegevens zijn.
Probeer zoveel mogelijk dezelfde verpakking te gebruiken als waar het product in is geleverd. Het retouradres:
Mahoe.nl
Oostdijk 43
3261 KC Oud-Beijerland
Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen er alles aan doen om de bestelling nog te annuleren. Lukt dit niet? Dan kan je je bestelling na ontvangst retourneren.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Ook hiervoor vragen we je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via info@mahoe.nl. Wij proberen dat de bestelling nog voor je te wijzigen.
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren tot nu toe in alleen in Nederland. Wil je je bestelling in Belgie laten leveren? Neem dan even contact met ons op via info@mahoe.nl
Hoe bestel ik bij jullie?
Je kan gebruik maken van onze webshop. Als je alles wat je hebt geshopt in je winkelmandje hebt geplaatst, kan je afrekenen. Na het invullen van je persoonlijke gegevens zullen wij je bestelling naar je opsturen!
Wat is de leveringstermijn?
Bestellingen worden op maandag, woensdag en zaterdag verstuurd. Afhalen van een bestelling kan elke doordeweekse avond tussen 18:00 en 20:00 uur.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dat kan! Eke doordeweekse avond tussen 18:00 en 20:00 uur kan je de bestelling bij ons afhalen. Het adres is Merwedestraat 9 in Maasdam. De optie kan je kiezen bij de verzendopties.
Is mijn betaling/bestelling gelukt?
Zodra je een bevestigingsmail heb ontvangen is je bestelling juist ontvangen en gaan wij er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk op te sturen.
Wanneer is mijn product weer op voorraad?
Houdt hiervoor de webshop goed in de gaten. Voor meer informatie kan je ons altijd mailen via info@mahoe.nl
Verkopen jullie cadeaubonnen?
Nee, nog niet.
Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?
Nee. Dit is wel onze droom. Maar tot nu toe zijn wij alleen nog een webshop.
Hoe lang heb ik garantie op mijn bestelling?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.