Retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je debestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je kunt bij Mahoe.nl tot 14 dagen na ontvangst zonder reden je bestelling annuleren.

Je geannuleerde product dient binnen 14 dagen aanwezig te zijn bij Mahoe.nl. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten van
jouw adres naar Mahoe.nl zijn voor eigen rekening. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze
waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg & let erop dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met info@mahoe.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzendig van het product.

Heb je per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen voor 12:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn de producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€3,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€5,95 voor bestellingen die als pakket verzonden worden

Levering verloopt via de pakketbezorger van DHL. Over het algemeen zal de levering de eerstvolgende werkdag bezorgd worden. Wanneer het pakket is aangenomen door DHL, kan je je pakketje volgen via de Track&Trace code die je van ons
per mail ontvangt. Verdere informatie over de werkwijze van DHL vindt je op www.dhl.nl. Helaas kunnen wij het moment van levering niet garanderen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@mahoe.nl.

Betaalmethodes

Je kan je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– iDEAL
– PayPal
– Achteraf betalen (Klarna of Molly)
– Betalen bij afhalen (PIN only)
– Kortingscode

Contact

Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kan contacteren. Mocht je vragen hebben over het één of ander, dan kan je ons bereiken middels
de volgende gegevens:
Mahoe.nl
Merwedestraat 9
3299 XC Maasdam
Mail: info@mahoe.nl
www.mahoe.nl
KvK-nummer: 75506955
BTW-nummer: NL001791315B26